Veckan som gått..

Nu är det min bloggvecka igen! Och Johanna är på Sjöis.. Men i alla fall, slutade skolan på Onsdag, och firade min syster som gick ut 9an, sedan så åkte jag och Johanna in till stan och lyssnade på Erik Hassle, och han var väldigt bra live! Ljudet, och känslan var underbar. Sen sov Johanna över hos mig, och på dagen åkte vi in till Göteborg. Jag köpte 3 tröjor och lite annat (visar senare.) och sedan åkte jag hem och hade filmkväll hos mig med Alicia & Pauline och så cyklade vi klockan 11 hem till Alicia och såg på en halv film, somnade och brottades om platser haha.

På morgonen åkte jag runt 11/12 för sedan åkte jag och fotade bröllop med pappa, och när jag kom hem tog jag det lungt. Jag gick över till Johanna och bara myste och hjälpte till att packa inför sjöis! Sedan sov jag hemma och på lördagen kom det ett barn till mig som jag lekte med eller vad man ska säga... på kvällen kom Lovisa, Pauline och Dessie och vi hade filmkväll och sov över hos mig! Så grymt mysigt. Vi hade liksom 4 madrasser på rad haha. I alla fall, på morgonen på söndagen så chillade vi bara och så åkte dem hem klockan 12. Sen klockan 5 kom släkten för att fira Emilias födelsedag i efterskott.

Jag har haft en fullspäckad vecka alltså, på lördag (efter midsommar) åker jag och Pauline samt Alicia till A's sommarställe i cirka fem dagar, längtar sönder. Ha en bra fortsatt dag, bloggar senare!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: