Sjöis!

Hej!
 
Igår så kom jag hem från underbara Sjöstjärnan, det lägret är verkligen underbart! Jag hade först en häst som heter Charizard och sen en som heter Erk. Jag kommer att berätta mer om de hästarna i ett senare inlägg. 
 
I denna veckan så ska jag rida, hyr en hoppglad häst från min ridskola. Det ska bli kul! 
På tisdag kommer nog Lisa till mig och kollar när jag ska hoppa, sover antagligen över. På torsdag ska jag till tandläkaren (aj?). Och på lördag åker jag iväg (igen)... Denna gången så ska jag ner till Skåne, Malmö och Köpenhamn! 
 
Jag måste verkligen se till att rensa min garderob tills dess så jag kan shoppa en massa! Mitt shopping behov är ett stort problem...
 
 
 
En bild på mig från midsommar, känner mig lite forever alone på ängen...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: