19/6

Hej! Idag har jag inte direkt haft fullt upp. Jag gick upp runt 9 och åkte till stallet. Hjälpte min kusin att mocka 3 boxar och så mockade min syster den sista. Jag hälsade på kattungarna som är grymt söta, och jag grattade min kompis Ebba! Dagens planer blir att vid 8 åker jag till Pauline för att ha filmkväll med henne och alicia samt lovisa. Jag tror jag ska 'baka' morotschips för det är nyttigare! Jag åt en nyttig lunch idag, den var grymt god! Kyckling, ruccola sallad, sås och nåt annat som jag inte minns. I alla fall, morotschips står nog på menyn ikväll haha. Jag köper nog kryptoniter också... Men ha en fortsatt bra dag så bloggar jag senare när min katt inte sitter på datorn och stirrar på mig!

Visste ni att idag är det 1 år sedan Victoria & Daniel gifte sig? Att min kompis Ebba fyller fjortis idag?





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: